Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Srijedom slobodno poslijepodne
Naša je škola domaćin još jednom Erasmus+ projektu. U sklopu projekta dvije su nastavnice iz Francuske, Veronique Bouanchean i Cathrine Barnoud, boravile u školi i pratile nastavu engleskog jezika kod nastavnice Zvonke Ivković. Osnovna škola Collège Jean Rostand u Nantu škola je u kojoj Veronique Bouanchean predaje engleski jezik, a Catherine Barnoud radi kao knjižničarka. Cilj ovoga projekta je razvijanje međukulturnih kompetencija i životnih vještina uz unaprjeđenje nastave engleskog jezika.
Sviđa nam se manji broj učenika u razredima jer kod nas u svakom razredu ima tridesetak učenika.
Nama nastava počinje između 8 i 10 ujutro, a završava između 15 i 17 poslijepodne. Također, kod nas se nastava srijedom poslijepodne ne održava. Mali odmori su 20 minuta, a pauza za ručak traje sat i pol. Učenici provode vrijeme za ručak u kantini gdje svaki učenik dobije svoj pribor za jelo i sam se posluži. Jelovnik nudi veganske opcije i razne deserte. Prije izlaska iz škole učenici moraju pokazati svoj raspored osobi koja vodi evidenciju o ispunjenosti svih zadataka.
Nemamo vjeronauk, ali zato nudimo velik izbor stranih jezika. Jezici koje naša škola nudi su španjolski, engleski, njemački i latinski. Slične predmete spajamo u jedan predmet, poput geografije i povijesti. Imamo i građanski odgoj na kojemu učimo o svojoj državi.
Kim Stanišić, 6.d i Marija Nujić, 8.a