preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Bogoslav Šulek" Slavonski Brod

Login
e-Dnevnik

Informacije za roditelje

Jelovnik

 

 

 


 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 1. 2010.

Ukupno: 652451
Ovaj mjesec: 5946
Danas: 58
CARNet
KAD ZVONO ZVONI!

            

Matična škola

1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.50 - 10.35
4. 10.40 - 11.25
5. 11.40 - 12.25
6. 12.30- 13.15
   
7. 13.20 - 14.05
8. 14.10 - 14.55
9. 15.00 - 15.45
10. 15.50 - 16.35
11. 16.40 - 17.25
12. 17.30 - 18.15

 

Područna škola - Vranovci

  1.smjena
1. 7.50 - 8.35
2. 8.40 - 9.25
3. 9.40 - 10.25
4. 10.40 - 11.25
5. 11.30 - 12.15
6.

12.20 - 13.05

7./0.sat 13.10 - 13.55
   
  2.smjena
1. 14.00 - 14.45
2. 14.50 - 15.35
3. 15.50 - 16.35
4. 16.40 - 17.25
5. 17.30 - 18.15
6. 18.20 - 19.05
Portal za škole
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
DANI MEDIJSKE PISMENOSTI U OŠ „BOGOSLAV ŠULEK“
Autor: Tanja Tambur, 8. 5. 2024.

Dani medijske pismenosti u Republici Hrvatskoj obilježavaju se svake godine u proljeće od 2018. godine. To je projekt Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku , a pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija te Ministarstva znanosti i obrazovanja kojemu su se ove godine priključili i učenici 7. b., 7. c. i 7. e razreda naše škole sa svojim razrednicama: Blankom Jakobović, Rijanom Furlan i Slavicom Čugura Vukovarac. Tema ovogodišnjeg projekta je: Umjetna inteligencija u obrazovanju.

S veseljem smo iščekivali aktivnosti koje ćemo provoditi jer je tema vrlo aktualna i zanimljiva. Provođenje projekta bilo je podijeljeno u tri aktivnosti između kojih smo imali kratke stanke. Prva je aktivnosti bila stručno predavanje: Sigurnost djece na internetu. Gošća predavačica bila je policijska službenica za prevenciju PU brodsko-posavske Irena Held. Tijekom predavanja zainteresirala nas je zamkama u koje učenici najčešće upadaju koristeći se internetom i primjerima iz našega okruženja. Zanimljivo i edukativno predavanje završilo je pitanjima učenika i savjetima predavačice kako se najbolje zaštititi na Internetu.

Drugi smo dio započeli Mentimetrom u kojem su učenici u skupinama navodili primjere uporabe umjetne inteligencije u svakodnevnom životu. Na ploči su se pojavili zanimljivi odgovori koji su nam bili dokaz da će tema biti zanimljiva i da u skupini od 50-ak učenika sudionika ima onih koji se koriste umjetnom inteligencijom u obrazovanju, ali i onih koji ne, a željeli bi nešto novo saznati. Uslijedilo je gledanje kratkog edukativnog videa o umjetnoj inteligenciji te izražavanje dojmova.

Treći dio započeo je podjelom sudionika u skupine. Svaki je učenik izvukao papirić na kojemu su bili napisani različiti glazbeni instrumenti. Nitko ništa nije govorio, samo je oponašao instrument koji je dobio i pridružio se učenicima koji oponašaju isti instrument. Na stolu su ih dočekali zadatci. Dvije su skupine trebale izraditi Vennov dijagram u kojemu su trebali usporediti čovjeka i chatbootove, navesti posebnosti i zajedničke osobine; dvije su skupine navodile prednosti i nedostatke umjetne inteligencije u obrazovanju; dvije su skupine scenski improvizirale razgovor između robota i učenika u kojemu prikazivale robotovu pomoć u izvršavanju svakodnevnih školskih zadataka; dvije su skupine otputovale u budućnosti i napisale kako zamišljaju školu budućnosti, učitelja i učenika u toj školi; dvije su skupine crtale strip od četiri kadra u kojemu su prikazali školski život u kojemu će sudjelovati umjetna inteligencija i jedna je skupina napisala pjesmu o umjetnoj inteligenciji uz pomoć aplikacije ChatGPT prema zadanim smjernicama.

Uslijedilo je izlaganje skupina koje su ponudile zanimljiva i zabavna rješenja.

Zajednički smo komentirali uratke te zaključili da je umjetna inteligencija poželjna, da nam može pomoći, ali da ju moramo kritički upotrebljavati jer često pravopisno i gramatički griješi, jer ponekad nudi netočne odgovore, jer ne želi priznati da nešto ne zna. Sve su nam ove aktivnosti pomogle razvijati kritičko mišljenje i promišljati o ponuđenim informacijama koje nam Internet nudi. I za kraj vam donosimo pjesmicu koju su učenici napisali uz pomoć umjetne inteligencije, pravopisno i gramatički ispravili i pročitali.

 

ChatGPT

Podatci kao valovi neprekidno teku.

Uz umjetnu inteligenciju nećeš morati u biblioteku.

Razum prodre duboko u bitove i bajtove

I zbog toga ne morate puniti svoje glave.

 

U bitovi skriven genij se krije.

Umjetna inteligencija svoju pamet tebi lije.

Svemir novi rađa se u virtualnom svijetu,

Umjetna inteligencija, čudo što kroji budućnost svijetu!

( Ema H., Matej K., Veronika B. 7. b, 7. c i 7. e)

 

 

Fotogalerija






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju