Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Dani medijske pismenosti u Republici Hrvatskoj obilježavaju se svake godine u proljeće od 2018. godine. To je projekt Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku , a pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija te Ministarstva znanosti i obrazovanja kojemu su se ove godine priključili i učenici 7. b., 7. c. i 7. e razreda naše škole sa svojim razrednicama: Blankom Jakobović, Rijanom Furlan i Slavicom Čugura Vukovarac. Tema ovogodišnjeg projekta je: Umjetna inteligencija u obrazovanju.
S veseljem smo iščekivali aktivnosti koje ćemo provoditi jer je tema vrlo aktualna i zanimljiva. Provođenje projekta bilo je podijeljeno u tri aktivnosti između kojih smo imali kratke stanke. Prva je aktivnosti bila stručno predavanje: Sigurnost djece na internetu. Gošća predavačica bila je policijska službenica za prevenciju PU brodsko-posavske Irena Held. Tijekom predavanja zainteresirala nas je zamkama u koje učenici najčešće upadaju koristeći se internetom i primjerima iz našega okruženja. Zanimljivo i edukativno predavanje završilo je pitanjima učenika i savjetima predavačice kako se najbolje zaštititi na Internetu.
Drugi smo dio započeli Mentimetrom u kojem su učenici u skupinama navodili primjere uporabe umjetne inteligencije u svakodnevnom životu. Na ploči su se pojavili zanimljivi odgovori koji su nam bili dokaz da će tema biti zanimljiva i da u skupini od 50-ak učenika sudionika ima onih koji se koriste umjetnom inteligencijom u obrazovanju, ali i onih koji ne, a željeli bi nešto novo saznati. Uslijedilo je gledanje kratkog edukativnog videa o umjetnoj inteligenciji te izražavanje dojmova.
Treći dio započeo je podjelom sudionika u skupine. Svaki je učenik izvukao papirić na kojemu su bili napisani različiti glazbeni instrumenti. Nitko ništa nije govorio, samo je oponašao instrument koji je dobio i pridružio se učenicima koji oponašaju isti instrument. Na stolu su ih dočekali zadatci. Dvije su skupine trebale izraditi Vennov dijagram u kojemu su trebali usporediti čovjeka i chatbootove, navesti posebnosti i zajedničke osobine; dvije su skupine navodile prednosti i nedostatke umjetne inteligencije u obrazovanju; dvije su skupine scenski improvizirale razgovor između robota i učenika u kojemu prikazivale robotovu pomoć u izvršavanju svakodnevnih školskih zadataka; dvije su skupine otputovale u budućnosti i napisale kako zamišljaju školu budućnosti, učitelja i učenika u toj školi; dvije su skupine crtale strip od četiri kadra u kojemu su prikazali školski život u kojemu će sudjelovati umjetna inteligencija i jedna je skupina napisala pjesmu o umjetnoj inteligenciji uz pomoć aplikacije ChatGPT prema zadanim smjernicama.
Uslijedilo je izlaganje skupina koje su ponudile zanimljiva i zabavna rješenja.
Zajednički smo komentirali uratke te zaključili da je umjetna inteligencija poželjna, da nam može pomoći, ali da ju moramo kritički upotrebljavati jer često pravopisno i gramatički griješi, jer ponekad nudi netočne odgovore, jer ne želi priznati da nešto ne zna. Sve su nam ove aktivnosti pomogle razvijati kritičko mišljenje i promišljati o ponuđenim informacijama koje nam Internet nudi. I za kraj vam donosimo pjesmicu koju su učenici napisali uz pomoć umjetne inteligencije, pravopisno i gramatički ispravili i pročitali.
ChatGPT
Podatci kao valovi neprekidno teku.
Uz umjetnu inteligenciju nećeš morati u biblioteku.
Razum prodre duboko u bitove i bajtove
I zbog toga ne morate puniti svoje glave.
U bitovi skriven genij se krije.
Umjetna inteligencija svoju pamet tebi lije.
Svemir novi rađa se u virtualnom svijetu,
Umjetna inteligencija, čudo što kroji budućnost svijetu!
( Ema H., Matej K., Veronika B. 7. b, 7. c i 7. e)