Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Naši su prvašići na nastavi Prirode i društva učili o pravilnoj prehrani, cijepljenju i ozljedama te o aktivnom provođenju slobodnog vremena u sklopu nastavne cjeline „Brinem se o sebi i okolišu“. Teme su detaljno obrađene kroz različite aktivnosti. Prva je na redu bila pravilna prehrana. Učenici su iz raznih kataloga i prospekata trebali odabrati i zatim razvrstati zdrave i one manje zdrave namirnice. Na zeleni papir lijepili su namirnice koje bi valjalo često imati na jelovniku, a na crveni papir namirnice koje trebamo rjeđe jesti. Odigrali smo i igru Memory koristeći sličice zdrave prehrane.
Na sljedećem smo satu zaposlili i svoje okusne pupoljke ukusnom (i jako zdravom) voćnom salatom. Bilo je tu banana, kivija, malina, jagoda, borovnica, nektarina, a salatu smo obogatili i orašastim plodovima – bademima i orasima. Osim što su učenici imali priliku sudjelovati u pripremi – pranju voća i rezanju, morali su paziti na sigurnost pri baratanju nožem, kao i na higijenu pri serviranju porcija. Taj su dan neki od njih prvi put odlučili kušati voće koje inače kod kuće ne jedu. Praktični rad također se ticao zdrave prehrane. Učenici su u roku od dva tjedna trebali osmisliti trodnevni jelovnik za svoj zamišljeni restoran. Rezultat je bila bogata ponuda zdravih obroka, niskokaloričnih užina, ali i slasnih deserata. Neki su prvašići zaista dali maha kreativnosti te svojem restoranu nadjenuli originalno ime. Biste li vi zašli u „Plavi korner“, „Zlatnu žlicu“ ili možda „Tasin raj“? Proveli smo i malo istraživanje na temu „Hranimo li se zdravo“ tako što smo tijekom jednog cijelog tjedna pratili koliko čaša vode popijemo, koliko voća pojedemo te stvaramo li naviku (pretjeranog) kupovanja pekarskih proizvoda.
O liječenju, cijepljenju i ozljedama prepustili smo riječ stručnjaku – roditelju učenice Nike Vučković. Doktor Marko Vučković, naš gost predavač, prvašićima je ispričao sve o toj temi i, naravno, odgovorio na brojna pitanja. Naučili smo da nam za pregled treba zdravstvena iskaznica, da lijekove ne smijemo uzeti bez
preporuke liječnika, što trebamo činiti u slučaju krvarenja iz nosa te kako tretirati opekline. Nikin tata pregledao nam je grlo i uši te stetoskopom poslušao disanje.
Oduševljeni takvim školskim satom, učenici su izrazili želju da nas ponovno posjete ne samo dr. Vučković nego i drugi roditelji.
Veliko hvala doktoru Marku Vučkoviću na posjetu i znanju koje je podijelio s nama!
Zahvaljujući raznolikosti primijenjenih nastavnih metoda i oblika rada te upotrebi igara i iskustvenog učenja, učenici su polučili stopostotnu prolaznost na ispitu znanja. Zadovoljni ostvarenim rezultatom i ohrabreni zanimljivim radom u prvom razredu, s veseljem i znatiželjom iščekujemo drugi.
Tko će nas posjetiti sljedeće godine? Što ćemo izrađivati, peći, crtati? U koliko ćemo projekata sudjelovati?
Uh, jedva čekamo!!
1. d razred i učiteljica Monika Jurić