Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Povodom Dječjeg tjedna i Dana mentalnog zdravlja s učenicima 2. razreda provela sam aktivnost, za koju sam ideju ranije preuzela s interneta.
Na početku sata, djeci sam predstavila dvije jabuke, sličnoga izgleda i veličine. Ono što oni nisu znali je da sam jednu jabuku ranije blago udarala od tvrdu površinu, ravnomjerno sa svih strana.
Nakon što smo prokomentirali obje jabuke; kako su lijepe, sjajne i sočne, uzimam jednu jabuku (onu koju sam udarala od pod) i izgovaram joj nešto ružno. Hodam s jabukom po razredu i govorim učenicima da joj kažu nešto ružno, nešto što oni sami često dožive i čuju, nešto što ih povrijedi. Koristili su rečenice poput: "Ružna si!", "Glupa si!", "Mrzim te!", "Sad bih te ošamario!" i slične.
Nakon toga, uzeli smo drugu, zdravu jabuku i govorili joj "Prekrasna si!", "Pametna si!", "Divna si!", "Volim te!".
Nakon izgovorenih riječi, prerezala sam obje jabuke. Učenici uočavaju da je naizgled zdrava jabuka kojoj smo govorili ružne i pogrdne riječi, iznutra zapravo smeđa i trula.
Prerezana jabuka kojoj smo govorili komplimente izgleda potpuno zdravo.
Učenici su zanijemili.
Iz provedene aktivnosti zajedno smo zaključili da ružne riječi, uvrede i udarci ostavljaju trag na nama, čak i onda kada se ne vidi izvana. Lijepe riječi i pohvale čine nas zdravima, blistavima i sretnima.
Učenici su zbilja izvrsno prihvatili ovu aktivnost. Nakon nje, koristeći radni listić pronađen u jednoj školskoj grupi, proveli smo aktivnost "Što nam je zajedničko?", gdje su učenici ispunili listić i po učionici tražili s kim još imaju nešto zajedničko, a da ranije to možda nisu ni znali.
Učiteljica Ana Jularić Bilić