Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Dani jabuka, dani zdrave hrane u 2.d i 2.e razredu
Svake godine 20. listopada obilježava se Svjetski dan jabuka. Učenici 2.d razreda matične škole i 2.e razreda PŠ Vranovci kroz niz su aktivnosti proveli razredni projekt „Dani jabuka, dani zdrave hrane”.
Ciljevi projekta su sljedeći: educirati učenike o važnosti voća, posebno jabuka, razviti zdrave prehrambene navike, unaprijediti znanje učenika o poboljšanju kvalitete života jedenjem voća, potaknuti na promjenu i prihvaćanje pravilnih prehrambenih navika i podići razinu svijesti o odgovornosti u očuvanju zdravlja.
U 2.d razredu dan smo započeli prezentacijom o kraljici voća – jabuci. Saznali smo da je bogata vitaminom C, željezom te vlaknima. Zube održava zdravima, a dah svježim. Brojne uzrečice govore o njezinim pogodnostima, a najpoznatija je ona: „Jabuka na dan tjera doktora iz kuće van.”
U udžbeniku iz Prirode i društva pronašli smo pokus, koji nam je pomogao utvrditi koja tekućina sprječava tamnjenje jabuke. Naime, kada narežemo jabuku na komade i ostavimo je na zraku, ona potamni uslijed reakcije koja se naziva oksidacija. Na narezane kriške dodali smo limunov sok, mlijeko i vodu. Učenici su pretpostavili da će oksidaciju usporiti limunov sok. Na kraju 4. sata zaključili smo da je ta pretpostavka bila točna.
Uspoređivali smo sorte jabuka – idared, granny smith i gala. Proučavali smo im oblik, boju i okus.
Slikali smo jabuku koristeći metodu točkanja, koju smo najprije proučili gledajući slike poznatog francuskog umjetnika Georgesa Seurata, začetnika poentilizma. Pri svom smo radu koristili samo osnovne boje.
Za kraj, riješili smo matematički listić i zasladili se finom pitom od jabuka.
U 2.e razredu Mudra jabuka bila je tema igrokaza koji smo pročitali. Istražili smo zanimljivosti o jabukama, potražili uzrečice o njime te učili o koristima jabuke za ljudski organizam.
Eksperimentirali smo uranjanjem kriške jabuke u vodu, mlijeko, ocat, vodu sa sodom bikarbonom i limunov sok kako bismo otkrili što će spriječiti ili usporiti njezino tamnjenje. Proučili smo životni ciklus jabuke – od sjemenke do ploda – kroz slikovni prikaz te flomasterima crtali voćku po uzoru na slikarski rukopis moderne nizozemske umjetnice Perle Schippers. Na kraju smo zaigrali kviz znanja u Wordwallu i nagradili se pitom od jabuka koju smo dan ranije sami pripremili.
Dan je bio iznimno poučan i zanimljiv, kako učenicima tako i učiteljicama. Zaključili smo da je iskustveno učenje najbolje, pogotovo ako na kraju možemo polizati prste!
Učiteljice Monika Jurić i Kristina Grubišić