preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Bogoslav Šulek" Slavonski Brod

Login
e-Dnevnik

Informacije za roditelje

Jelovnik

 

 

 


 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 1. 2010.

Ukupno: 606961
Ovaj mjesec: 3119
Danas: 158
CARNet
KAD ZVONO ZVONI!

            

Matična škola

1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.50 - 10.35
4. 10.40 - 11.25
5. 11.40 - 12.25
6. 12.30- 13.15
   
7. 13.20 - 14.05
8. 14.10 - 14.55
9. 15.00 - 15.45
10. 15.50 - 16.35
11. 16.40 - 17.25
12. 17.30 - 18.15

 

Područna škola - Vranovci

  1.smjena
1. 7.50 - 8.35
2. 8.40 - 9.25
3. 9.40 - 10.25
4. 10.40 - 11.25
5. 11.30 - 12.15
6.

12.20 - 13.05

7./0.sat 13.10 - 13.55
   
  2.smjena
1. 14.00 - 14.45
2. 14.50 - 15.35
3. 15.50 - 16.35
4. 16.40 - 17.25
5. 17.30 - 18.15
6. 18.20 - 19.05
Portal za škole
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MEĐUNARODNO ISTRAŽIVANJE RAZVOJA ČITALAČKE PISMENOSTI
Autor: Tanja Tambur, 11. 10. 2021.

                   (Progress in International Reading Literacy Study)

     Osnovna škola „Bogoslav Šulek” je izabrana za provođenje projekta čitalačke pismenosti. Projekt i vrednovanje će se provesti u nasumično odabranim petim razredima tijekom listopada/studenog 2021. godine. Provoditelj međunarodnog istraživanja razvoja čitalačke pismenosti je Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
     PIRLS istraživanje se provodi u organizaciji Međunarodnoga udruženja za vrednovanje obrazovnih postignuća (International Association for the Evaluation of Educational Achievement – IEA), nezavisne međunarodne organizacije koju čine nacionalne istraživačke institucije i državne agencije, a koja provodi međunarodna istraživanja učeničkih postignuća od 1959. godine. Čitanje je možda najvažnija vještina koju dijete može usvojiti, a ključna je za akademska postignuća, kao i za daljnji život. PIRLS je međunarodno istraživanje čitalačke pismenosti učenika četvrtoga/petoga razreda koje se provodi od 2001. godine svakih pet godina. PIRLS 2021. peti je ciklus ovoga istraživanja kojim se dobiva uvid u trendove u postignućima učenika u čitalačkoj pismenosti tijekom perioda od dvadeset godina. Na temelju sveobuhvatnoga okvira istraživanja, PIRLS-om su prikupljeni međunarodno usporedivi podatci o tome koliko dobro djeca čitaju nakon prve četiri godine osnovnoškolskoga obrazovanja. Uz Hrvatsku, više od 50 zemalja sudjeluje u ciklusu PIRLS 2021. Važno je napomenuti da istraživanje PIRLS nije namijenjeno vrednovanju pojedinih učenika, učitelja ili ravnatelja. Niti jedan podatak koji može poslužiti identifikaciji pojedinih učenika, učitelja ili škola neće biti objavljen. Podaci koji se prikupljaju istraživanjem služe za praćenje obrazovnih sustava i pružaju informacije važne za oblikovanje obrazovanja  bez otkrivanja identiteta ispitanika.
     Rezultat učenika četvrtih razreda u Republici Hrvatskoj u ciklusu PIRLS 2011. bio je iznadprosječan (533 boda) ili 8. mjesto na ljestvici od 45 zemalja.
                                                                                                                                  

Ravnateljica
Slavica Đurđević






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju