Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Od 30. siječnja do 4. veljače 2022. godine održan je Erasmus + projekt “ Notice Me My Teacher” (“Primijeti me moj učitelju!“). Ovo je druga mobilnost u istoimenom projektu gdje su učiteljice Nikolina Stanić, Jelena Miković, Anita Vodopija i Branka Peh posjetile rumunjski grad Ploiesti nedaleko Bukurešta. Cilj predavanja i radionica na kojima smo sudjelovale bio je upoznati se s novim načinima i metodama inkluzije i integracije djece s posebnim potrebama u redovnom odgojno-obrazovnom procesu.
Prvi dan mobilnosti započeo je programom dobrodošlice domaćina, uz nazočnost zemalja partnera Litve, Turske i Hrvatske.
Odmah nakon toga uslijedilo je cjelodnevno predavanje Strategije poučavanja i prilagođeni kurikulum koji se koristi u inkluzivnom obrazovanju.
Dan je završio obilaskom škole naših domaćina Škola Gimnaziul “I.A. Bassarabescu” koja je veličinom i brojem učenika podjednaka našoj.
Sljedećih dana predavanja i radionice imale su za cilj upoznati nas s novim metodama i postupcima inkluzije u odgojno obrazovnom procesu. Mr. Alexandru Iordache prof. TZK ,upoznao nas je s igrama i vježbama za djecu s posebnim potrebama. Kroz radionicu i predavanje profesorice Angeline Georgescu prošli smo aktivnosti koje su nam približile kako apstraktne i zahtjevne pojmove iz kemije i fizike približiti djeci s posebnim potrebama te kako ih vrednovati.
Učiteljica Florentina Vasile pokazala nam je na primjeru iz prakse kako izraditi personalizirani plan poučavanja za djecu s posebnim potrebama. U izradi plana sudjeluje tim stručnjaka: roditelj, učitelj, stručna služba. Uslijedila je završna radionica izrade vunenih cvjetića (makova), na kojoj smo posebno uživale. Cilj ove radionice je poticanje senzomotoričkog razvoja učenika.
Rumunjska je zemlja srednjovjekovnih dvoraca, gotičkih crkava i šarmantnih gradova skrivenim među nekim od najzagonetnijih krajolika jugoistočne Europe. To je zemlja prekrasne prirode, bogate povijesti i dobrih ljudi.
Domaćini su se potrudili da upoznamo bogatu rumunjsku povijest kroz obilazak glavnog grada, regije Prahov te Transilvanijske regije. Bukurešt je popularno turističko odredište koje često nazivaju "balkanskim Parizom". Kroz grad prolaze dva velika bulevara, a velik dio zgrada izgradili su strani arhitekti, uglavnom Francuzi i Talijani. Posjetili smo i obišli Palacu Cotroceni, Palaču parlamenta - najveću zgradu parlamenta na svijetu u kojoj se nalazi više od 3000 soba s iznimno bogatim sadržajima. U blizini grada Brasov u regiji Transilvanija nalazi se utvrda Bran, poznatija i kao "Drakulin dvorac". Dvorac Bran izgradili su vitezovi Teutonskog reda u trinaestom stoljeću . Smješten je na stijeni i dominira čitavim krajem, a pogled s vrha dvorca je spektakularan.
Kući smo se vratile obogaćene iskustvima, novim saznanjima i novim prijateljstvima koja ćemo nastaviti njegovati.