Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Dani hrvatskoga jezika kulturna su manifestacija utemeljena odlukom Hrvatskog sabora 1997. godine kojom se želi istaknuti važnost očuvanja materinskoga jezika, svih njegovih narječja i dijalekata te upoznati javnost s bogatom hrvatskom jezičnom baštinom i jezičnom poviješću. Hrvatski se jezik slobodno razvija, njime se slobodno piše i govori, a od 1. srpnja 2012. godine postao je i službeni jezik Europske unije.
Učitelji i učenici PŠ Vranovci ove su godine zajednički su odlučili obilježiti Dane hrvatskog jezika, a s ciljem da timskim radom potaknu očuvanje jezične raznolikosti i ljepota hrvatskih narječja i dijalekata, upoznaju druge europske jezike, razviju toleranciju prema drugim europskim jezicima, potaknu na učenje stranih jezika te na upoznavanje kultura drugih naroda. Kroz različite aktivnosti u vremenu od 9. do 16. ožujka sa svojim učiteljima stjecali su nova znanja i vještine poznavanja hrvatskoga jezika koje su i pokazali za vrijeme Projektnog dana 16. ožujka, kojega su posvetili našemu jeziku. U navedenom vremenu svi učenici su pozvani sudjelovati u prvom literarnom natječaju PŠ Vranovci pod nazivom „Volim hrvatski“. Učenici su najprije poslušali monologe o poznatim hrvatskim jezikoslovcima. Zatim su svoju usvojenost slušanog provjerili kvizom za razrednu i predmetnu nastavu. Najuspješniji učenici osvojili su simbolične nagrade u vidu društvene igre Volim Hrvatsku. Nakon kviza uslijedio je niz radionica u kojima su učenici vrijedno radili sa svojim učiteljima te su uspjeli spojiti i naizgled nespojivo. Svoje uratke učenici su predstavili na zajedničkom programu. Naši najstariji učenici su sa svojom učiteljicom matematike, pjesme naših poznatih pjesnika pretvorili u matematički zapis , isti su unosili na internetsku stranicu Music Algoritam koja je pretvarala brojčani zapis u melodiju. Učenici sedmih razreda predstavili su se pjesmama predočenim u simbol broja Pi i pjesmama predočenim u znamenke broja Pi te prezentacijom o hrvatskim velikanima. Učenici šestih razreda predstavili su se plakatom o dominikanskom redu i prvoj knjižnici u Hrvatskoj te napisali su prijateljsko pismo djeci Ukrajine na glagoljici. Učenici četvrtih razreda predstavili su svoje činkvine i plakate o hrvatskim piscima iz naših čitanki. Treći razredi pokazali su svoje poznavanje glagoljice ispisujući „Volim hrvatski“ i svoje inicijale. Također, učenici 3. g razreda kao podršku narodu u Ukrajini recitirali su pjesme Tarasa Ševčenka, poznatog ukrajinskog pjesnika, slikara i humanista. Učenici drugog razreda izradili su plakat sa pogrešno i pravilno napisanim riječima. Naši najmlađi učenici razveselili su nas lutkarskom predstavom i zijevalicama. Na kraju programa učenici petog razreda otpjevali su nam budnicu i tako nas potaknuli da se još više trudimo očuvati naš hrvatski jezik.
Nagrađeni učenici:
Kviz znanja
Predmetna nastava- Marko Pavlinović 7.f
Razredna nastava- Lorena Sičanović 2.f
Literarni natječaj „Volim hrvatski“
Predmetna nastava- Valentina Vukoje 6.g
Razredna nastava – Lana Hrečkovski 4.e