Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Tim naše Škole, u sklopu Erasmus + projekta Učitelju, primijeti me, boravio je od 19. do 24. rujna na mobilnosti u Turskoj. U timu su bile ravnateljica Škole Slavica Đurđević, pedagoginja Sanja Bjelobabić, te dvije učiteljice hrvatskoga jezika Blanka Jakobović i Slavica Čugura Vukovarac. Zemlje sudionice projekta su: Italija, Litva, Rumunjska, Turska i Hrvatska. Cilj je projekta upoznati nove mogućnosti, metode i primjere dobre prakse u području inkluzije u odgojno-obrazovnome radu. Projekt je potrebno provoditi koristeći digitalne, umjetničke i sportske aktivnosti kao sredstvo za tjelesni, duhovni, emotivni i društveni razvoj učenika.
Naše je odredište bila pokrajina Adana na jugu zemlje i u njoj grad Kozan koji ima oko 100 000 stanovnika s tendencijom rasta. U području je sredozemne klime, što smo osjetili već izlazeći iz zrakoplova. Škola Ismet Inönü Ortaoklu, naš domaćin, jedna je od traženijih škola u Kozanu i ima oko 1200 učenika. Prvoga je dana sudionike mobilnosti dočekao svečani program otvorenja mobilnosti te obilazak škole.
Toga smo dana poslušali predavanja: Obrazovanje učenika s posebnim potrebama u Turskoj (strategije podrške) i Uporaba tehnologije – robotika te sudjelovali na radionici robotike. Prisustvovali smo i oglednom satu inkluzivnog uključivanja djece s posebnim potrebama na satu tjelesne kulture u školskom dvorištu.
Dani su započinjali vrlo rano, a završavali kasno jer su domaćini željeli, da uz primjere dobre prakse, upoznamo i tursku tradiciju i kulturu, stoga su nam svaki dan organizirali i obilaske kulturnih znamenitosti i prirodnih ljepota.
Drugi smo se dan upoznali s tradicijskom turskom Ebru umjetnosti te sami izrađivali Ebru slike. Vozili smo se brodom i posjetili Nacionalni park Dagilcak.
Uslijedila su dva dana upoznavanja pokrajine Kapadokije, srednjevjekovne regije u srcu Turske koja ima bogato povijesno i kulturno naslijeđe te obiluje brojnim čudima prirode.
Tijekom boravka upoznali smo Tursku kuhinju, vrlo zdravu i bogatu voćem i povrćem. Posjetili smo plantaže naranača, pitaje i nasade jagoda.
Koračajući školskim dvorištem i školskim hodnicima, osjetili smo što znači biti učitelj. Oduševila su nas djeca, vesela, sa širokim osmjesima dobrodošlice koja rado idu u školu, vole školu i svoje učitelje te su željna novih znanja bez obzira što ih je 45 u jednom razredu, što nemaju sportsku dvoranu i bez mogućnosti su uporabe društvenih mreža u školskim prostorima.
Slavica Čugura Vukovarac