Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Danas je našu školu posjetilo Kazalište Tirena s predstavom Drugačiji.
Igraju: Lidija Kraljić i Matej Đurđević
“Drugačiji” je predstava za tinejdžere koja se bavi pitanjem kako je to biti drugačiji. U tinejdžerskoj dobi tražimo svoje pravo “Ja”. Ta je potraga u velikoj mjeri uvjetovana mišljenjem okoline koja je često okrutna.
Ema i Noa dvoje su naizgled običnih tinejdžera. No, oboje se razlikuju od svojih vršnjaka. Ne osjećaju se dobro zbog svojih različitosti i sve što žele je biti dio ekipe, biti poput ostalih, uklopiti se. Idu zajedno u razred u kojem se jednog običnog dana dogodio incident…
“Bila je srijeda, nakon zadnjeg sata. Svima se žurilo jer smo idući dan imali test iz matematike. Znali smo da će profa staviti zadatke koje nismo radili pa smo svi bili živčani. Nije mi se dalo slušati o testu. Progurao sam se kroz gužvu i krenuo doma. Na ulazu u dvorište vidio sam dečke iz razreda. Čulo se vikanje, nisam mogao dobro čuti o čemu se radi. I samo odjednom… Bam.” Srđan je puknuo…
Kako izdržati različitost, kako je prihvatiti kao svoju posebnost i osobnost, kako prihvatiti drugačije od nas? Različitosti i njihovo vrednovanje društveno su uvjetovane, učimo ih odrastajući. Djeca sama po sebi ne donose vrijednosne sudove ovisno o boji kože, vjeroispovijesti, spolu, porijeklu… usvoje ih od odraslih.