Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ovaj tjedan su našu školu posjetili partneri iz Rumunjske, Litve, Italije i Turske u sklopu projekta " Primijeti me moj učitelju". Svrha i cilj navedenog projekta je da se poteškoće s kojima se suočavaju osobe s invaliditetom i posebnim potrebama prevladavaju obrazovanjem.
Učitelji su ovaj tjedan razmjenjivali ideje, iskustva, podržavali jedni druge te sudjelovali u radionicama, predavanjima i edukacijama kako bi bolje razumjeli svoje učenike.
Partneri su dočekani programom dobrodošlice te smo ih upoznali s našim sustavom obrazovanja. Imali su prilike upoznati i Doru Bašić, najuspješniju županijsku sportašicu s invaliditetom koja nam je ispričala svoj životni put te izazovima koji su se nalazili pred njom. Njena životna priča zaista može služiti kao inspiracija i dokaz da se mnogo toga može uz dobru potporu okoline i vlastitu želju i volju.
Posjetili smo Zlatni cekin, školu Milan Amruš te ranč Ramarin kako bismo čuli nešto više o terapijskom jahanju. U Cekinu dječjem vrtiću radi se po Montessori programu. Skupine su mješovite i u svakoj skupini rade dva odgojitelja. Uz program vrtića, djeca s teškoćama u razvoju svakodnevno imaju mogućnost koristiti rehabilitacijske terapije u Zlatnom cekinu Poliklinici. Posebno se u dječjem vrtiću radi na odgoju i socijalizaciji djece s teškoćama u razvoju. Pobliže smo upoznali rad u skupinama, vidjeli na praktičnim primjerima te i sami sudjelovali u pojedinim etapama radionica. Prisustvovali smo aktivnostima na gradskom bazenu predviđenim za osobe s teškoćama. Posljednjeg dana našeg domaćinstva posjetili smo našu područnu školu u Vranovcima. Područna škola je organizirala projektni dan naziva "Slušaj kako zemlja diše". Naši partneri su prisustvovali prigodnom programu te se pridružili aktivnostima i radionicama koje su uslijedile.
Upoznali su se i s kulturno-umjetničkom baštinom grada Slavonskog Broda, Zagreba, Plitvičkih jezera, Iloka i Vukovara.