preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Bogoslav Šulek" Slavonski Brod

Login
e-Dnevnik

Informacije za roditelje

Jelovnik

 

 

 


 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 1. 2010.

Ukupno: 610600
Ovaj mjesec: 2747
Danas: 5
CARNet
KAD ZVONO ZVONI!

            

Matična škola

1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.50 - 10.35
4. 10.40 - 11.25
5. 11.40 - 12.25
6. 12.30- 13.15
   
7. 13.20 - 14.05
8. 14.10 - 14.55
9. 15.00 - 15.45
10. 15.50 - 16.35
11. 16.40 - 17.25
12. 17.30 - 18.15

 

Područna škola - Vranovci

  1.smjena
1. 7.50 - 8.35
2. 8.40 - 9.25
3. 9.40 - 10.25
4. 10.40 - 11.25
5. 11.30 - 12.15
6.

12.20 - 13.05

7./0.sat 13.10 - 13.55
   
  2.smjena
1. 14.00 - 14.45
2. 14.50 - 15.35
3. 15.50 - 16.35
4. 16.40 - 17.25
5. 17.30 - 18.15
6. 18.20 - 19.05
Portal za škole
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Inovativne metode poučavanja za razvijanje vještina 21.stoljeća
Autor: Tanja Tambur, 6. 3. 2023.

Učenici 8. G razreda Osnovne škole „Bogoslav Šulek" PŠ Vranovci upoznali su se sa temom razredno stablo budućnosti kroz dvije nove metode koje su učitelji iste škole imali priliku naučiti na edukaciji „Inovativne metode poučavanja za razvijanje vještina 21. stoljeća“.

Prva od metoda kroz koju su se upoznali s temom bila je očekivanja/strahovi/doprinosi. Učenici su na raznobojne ljepljive papiriće pisali svoja očekivanja vezana za upis u srednju školu, isto kao i strahove. Nakon toga, učenici su pisali na koji način mogu doprinijeti da se ostvare njihova pozitivna očekivanja, a negativna očekivanja ne ostvare. Učenici su bili vrlo angažirani i aktivni, dok su odgovori bili kreativni i iskreni.
Ostatak sata se provodio kroz metodu Speed dating. Na početku aktivnosti učenici su imali zadatak izabrati zanimanje kojim bi se željeli baviti te proučiti što to zanimanje obuhvaća, koje su mogućnosti tog posla i koja će ih srednja škola najbolje pripremiti za taj posao. Nakon što su proučili zanimanja, učenici su podijeljeni u dvije skupine po osam učenika. Prva skupina je prezentirala odabrano zanimanje pri tome ostajući na svom mjestu, dok su se učenici druge skupine izmjenjivali. Učenici su na taj način sjedili u paru, jedno nasuprot drugog pri čemu je jedan učenik prezentirao svoje zanimanje, a drugi slušao ili postavljao pitanja. Svaki učenik je imao jednu minutu za izlaganje svog zanimanja. Nakon što su svi učenici poslušali o svakom zanimanju prve skupine, skupine su zamijenile svoje uloge. Svi učenici su aktivno sudjelovali u ovoj aktivnosti pri čemu su pokazivali veliki interes.
Obje metode su odlično prihvaćene od strane svih učenika te su se pokazale vrlo dinamičnima i zanimljivima. No, ono najvažnije jest da svi su učenici imali priliku aktivno sudjelovati, ostvariti interakciju sa svim učenicima u razredu, a pri tome naučiti nešto novo.
 
Učiteljica: Iva Bagarić
Fotogalerija





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju