preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Bogoslav Šulek" Slavonski Brod

Login
e-Dnevnik

Informacije za roditelje

Jelovnik

 

 

 


 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 1. 2010.

Ukupno: 610600
Ovaj mjesec: 2747
Danas: 5
CARNet
KAD ZVONO ZVONI!

            

Matična škola

1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.50 - 10.35
4. 10.40 - 11.25
5. 11.40 - 12.25
6. 12.30- 13.15
   
7. 13.20 - 14.05
8. 14.10 - 14.55
9. 15.00 - 15.45
10. 15.50 - 16.35
11. 16.40 - 17.25
12. 17.30 - 18.15

 

Područna škola - Vranovci

  1.smjena
1. 7.50 - 8.35
2. 8.40 - 9.25
3. 9.40 - 10.25
4. 10.40 - 11.25
5. 11.30 - 12.15
6.

12.20 - 13.05

7./0.sat 13.10 - 13.55
   
  2.smjena
1. 14.00 - 14.45
2. 14.50 - 15.35
3. 15.50 - 16.35
4. 16.40 - 17.25
5. 17.30 - 18.15
6. 18.20 - 19.05
Portal za škole
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Inkluzivna učionica budućnosti
Autor: Tanja Tambur, 15. 3. 2023.

Strategija suradničkoga učenja „Puzle“ slagalica (Jigsaw metoda) u 6.d i 6.b razredu

Bavili smo se početcima hrvatske pismenosti, zadatak učenika bio je objasniti:

Zašto je hrvatska pismenost trojezična i tropismena? Koji su najznačajniji spomenici na trima pismima? Zašto je važna Bašćanska ploča? Što donosi Gutenbergov izum?

Učenici su podijeljeni u osnovne grupe (4 učenika), svakom učeniku dodjeljuje se unutar grupe slovo (A, B, C, D), a učenici unutar grupe dijele uloge (organizator, vizualni urednik, mjerač vremena, govornik).

Učenicima su predstavljena pitanja /zadaci. Nakon što se učenik upozna sa svojim pitanjem/zadatkom, razmisli o njemu, odlazi u ekspertnu grupu, raspravlja o temi, dijeli svoje mišljenje i ideje, bilježi svoje ideje. Učenici se vraćaju u svoju osnovnu grupu, podučavaju ostale u grupi i izrađuju kreativnu prezentaciju na temelju informacija.

Učenički dojmovi nakon rada:

„Danas je bilo zanimljivo na satu meni i mojoj grupi jer smo naučili puno o hrvatskoj povijesti. Svidio mi se grupni rad jer su svi sudjelovali i zajedno radili. Meni su najbolje bile podijeljene uloge.“

„Ovaj sat u grupama je bio zanimljiv. Svi smo radili u opuštenoj atmosferi. Sve smo mogli dogovoriti te smo lijepo surađivali.“

„Današnja dva sata su mi se jako svidjela, volim povijest i jako volim rad u skupinama.“

„Jako sam zadovoljan s ovim satom jer je bilo zanimljivo i dosta smo sami naučili i sa svojim timovima jer su svi sve radili.“ 

                                                                              Blanka Jakobović

Fotogalerija






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju