Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Strategija suradničkoga učenja „Puzle“ slagalica (Jigsaw metoda) u 6.d i 6.b razredu
Bavili smo se početcima hrvatske pismenosti, zadatak učenika bio je objasniti:
Zašto je hrvatska pismenost trojezična i tropismena? Koji su najznačajniji spomenici na trima pismima? Zašto je važna Bašćanska ploča? Što donosi Gutenbergov izum?
Učenici su podijeljeni u osnovne grupe (4 učenika), svakom učeniku dodjeljuje se unutar grupe slovo (A, B, C, D), a učenici unutar grupe dijele uloge (organizator, vizualni urednik, mjerač vremena, govornik).
Učenicima su predstavljena pitanja /zadaci. Nakon što se učenik upozna sa svojim pitanjem/zadatkom, razmisli o njemu, odlazi u ekspertnu grupu, raspravlja o temi, dijeli svoje mišljenje i ideje, bilježi svoje ideje. Učenici se vraćaju u svoju osnovnu grupu, podučavaju ostale u grupi i izrađuju kreativnu prezentaciju na temelju informacija.
Učenički dojmovi nakon rada:
„Danas je bilo zanimljivo na satu meni i mojoj grupi jer smo naučili puno o hrvatskoj povijesti. Svidio mi se grupni rad jer su svi sudjelovali i zajedno radili. Meni su najbolje bile podijeljene uloge.“
„Ovaj sat u grupama je bio zanimljiv. Svi smo radili u opuštenoj atmosferi. Sve smo mogli dogovoriti te smo lijepo surađivali.“
„Današnja dva sata su mi se jako svidjela, volim povijest i jako volim rad u skupinama.“
„Jako sam zadovoljan s ovim satom jer je bilo zanimljivo i dosta smo sami naučili i sa svojim timovima jer su svi sve radili.“
Blanka Jakobović