Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Primjena strategije suradničkog učenja „Puzle“ slagalica (Jigsaw metoda) u 8.D razredu
Zadatak učenika na nastavi povijesti bio je proučiti stanje u poslijeratnom svijetu i društvene pokrete u drugoj polovici XX.st. i pokušati pronaći odgovore na sljedeća pitanja: Što je UN?; Koji dokument UN-a govori o ljudskim pravima?; Tko su bili borci za prava Afroamerikanaca?; Koje su razlike u društvenom uređenju između zapadnog i istočnog bloka?
Učenici su podijeljeni u osnovne grupe, a svakom učeniku dodjeljuje se unutar grupe broj (1, 2, 3, 4 ili 5). Učenici unutar grupe dijele uloge (organizator, vizualni urednik, mjerač vremena, govornik).
Učenicima su predstavljena pitanja i zadaci, a nakon toga su unutar ekspertne grupe koju čine učenici s istim brojem kroz rad na tekstu i razgovor pronašli odgovore na postavljena pitanja. Nakon ovog dijela rada učenici su se vratili u osnovne skupine i ostale članove skupine upoznali sa saznanjima. Nakon toga učenici su zajednički predstavili informacije u obliku umne mape koju su predstavili ostalim skupinama.
Krunoslav Samardžić, prof