preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Bogoslav Šulek" Slavonski Brod

Login
e-Dnevnik

Informacije za roditelje

Jelovnik

 

 

 


 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 1. 2010.

Ukupno: 610601
Ovaj mjesec: 2748
Danas: 5
CARNet
KAD ZVONO ZVONI!

            

Matična škola

1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.50 - 10.35
4. 10.40 - 11.25
5. 11.40 - 12.25
6. 12.30- 13.15
   
7. 13.20 - 14.05
8. 14.10 - 14.55
9. 15.00 - 15.45
10. 15.50 - 16.35
11. 16.40 - 17.25
12. 17.30 - 18.15

 

Područna škola - Vranovci

  1.smjena
1. 7.50 - 8.35
2. 8.40 - 9.25
3. 9.40 - 10.25
4. 10.40 - 11.25
5. 11.30 - 12.15
6.

12.20 - 13.05

7./0.sat 13.10 - 13.55
   
  2.smjena
1. 14.00 - 14.45
2. 14.50 - 15.35
3. 15.50 - 16.35
4. 16.40 - 17.25
5. 17.30 - 18.15
6. 18.20 - 19.05
Portal za škole
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
InClass4Future – inkluzivna učionica budućnosti - Island
Autor: Tanja Tambur, 12. 4. 2023.

Osnovna škola „Bogoslav Šulek“ zajedno s partnerima iz Osnovne škole Silvija Strahimira Kranjčevića iz Senja te Osnovne škole dr. Franje Tuđmana iz Knina sudjeluje u projektu pod nazivom „InClass4Future – inkluzivna učionica budućnosti“. Cilj projekta je poboljšanje kompetencija učitelja u području inovativnih pedagoških pristupa za obrazovanje 21. stoljeća i inkluzivnog poučavanja. U suradnji s edukativnim centrom na Islandu „Smart Teachers Play More“ ukupno je deset učitelja, od kojih četvero iz Slavonskog Broda, otputovalo na Island i sudjelovalo u edukaciji posvećenoj radu s učenicima s teškoćama pod nazivom „Special Needs and Inclusive Education“. 

Učiteljice Blanka Jakobović, Slavica Čugura Vukovarac, Zvonka Ivković te ravnateljica Slavica Đurđević iz Osnovne škole „Bogoslav Šulek“ sudjelovale su na edukaciji na Islandu od 3. do 9. travnja. Edukaciju je vodila predavačica iz Velike Britanije Rachel Benett, stručnjakinja u području rada s učenicima s teškoćama. Prvi dan edukacije bio je posvećen međusobnom upoznavanju polaznika te razgovoru o vlastitim prednostima i nedostacima nas kao učitelja i vođe razreda. Velika je važnost posvećena metodama i aktivnostima za opuštanje i otklanjanje stresa. Predstavljene su igre i aktivnosti kojima učitelj kao vođa i motivator u razredu može usmjeriti učenike s teškoćama na put prema napretku. 

  Drugi dan edukacije bio je posvećen primjerima dobre prakse. Učitelji su demonstrirali i sudjelovali u aktivnostima namijenjenima poticanju pozitivne razredne atmosfere, inkluzije i prihvaćanja različitosti. Osobito dojmljivu prezentaciju održala je učiteljica iz Grčke kojom učenici grade povjerenje na način da jedan učenik vodi drugog učenika s povezom na očima izbjegavajući zapreke. Učiteljice iz Slovenije i Španjolske predstavile su grupe za pomoć učiteljima i učenicima u svojim školama. Učiteljice iz Hrvatske također su demonstrirale zanimljive igre poput „Igre kiše“ i „Baci kocku“. Sljedeća je radionica započela pitanjem „Za koga mi radimo?“ i postavila učenika u centar odgoja i obrazovanja. Potreban je cjeloviti pristup, takozvana „četiri zida“, a čine ga učenik, učitelj, roditelj i zajednica, osobito kada je riječ o učenicima s posebnim potrebama. 

Treći dan edukacije bio je posvećen islandskom školskom sustavu te je organiziran posjet školi Helgefellsskoli u Mosfellsbaeru. Školu pohađaju djeca od 2 do 16 godina jer je na Islandu obavezno integrirano osnovno i niže srednje obrazovanje. Ručni rad i životne vještine su im u prvom planu te su škole opremljene specijaliziranim učionicama za domaćinstvo, tehničku kulturu, glazbeno obrazovanje i staklenikom. Kuhanje, stolarstvo i šivanje obavezni su predmeti. Velika se pozornost posvećuje učenicima s posebnim potrebama i inkluziji. Islanđani također posebnu pozornost posvećuju čitanju te svaki razred ima kutak za čitanje. Njihov je obrazovni sustav usmjeren na cjelokupni odgoj i obrazovanje učenika, a učitelji su moderatori tog procesa. Naglasak je na iskustvenom učenju, projektnom i timskom radu. 

Četvrti dan edukacije bio je posvećen uključivanju učenika s teškoćama u razred kroz inkluzivne aktivnosti. Učenje je drugačije kada je riječ o učenicima s posebnim potrebama stoga je i ishod poučavanja drugačiji. Ostali učenici u razredu mogu biti saveznici učitelju na tom putu, kao i roditelji i pomoćnici u nastavi. Podrška vršnjaka i otvoren razgovor u razredu jako su korisni kao i igre za poticanje inkluzije poput igre kockom, semafora i odgovora pokretom. Učitelji su razmijenili svoja iskustva i razgovarali o problemima s kojima se susreću u radu s učenicima s teškoćama. 

Posljednji dan edukacije bio je posvećen evaluaciji. Napravljen je pregled ključnih misli i ideja te su polaznici razgovarali o daljnjim projektima i suradnji. 

Zvonka Ivković 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju