Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
VOLIM ŠUMU
Šuma – dvosložna riječ koja krije cijelo bogatstvo za čovjeka. Opskrbljuje nas kisikom. S druge strane, mi je neracionalno iskorištavamo za svoje potrebe. Jesmo li svjesni da svojim nepromišljenim postupanjem skraćujemo rok uživanja u njenim darovima bez kojih nas neće biti?
2.a razred je osmislio projekt VOLIM ŠUMU. Cilj ovog projekta je osvijestiti učenike o važnosti šume u životu čovjeka. Projekt će se provoditi kroz cijelu školsku godinu.
U prvoj smo etapi projekta, nakon što su učenici napisali svoje asocijacije na riječ šuma, predstavile višestruku važnost šume: kisik, zaštita od vremenskih promjena, hrana, ogrjev, izvor materijala, rekreacija i opuštanje, papir… Učenici su i sami znali nabrojati većinu darova šume nakon što su odgledali edukativni animirani film koji je nastao na inicijativu Ministarstva regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva Šume za ljude Ognjena Livade. Naučili smo i mnoge zanimljivosti, kao npr. da je Glavna skupština Ujedinjenih naroda na prijedlog Hrvatske 2011. godinu proglasila Međunarodnom godinom šume, ili kako nastaje papir.
Pomoću različitih animiranih uradaka prilagođenih djeci školskog uzrasta, djeca su se zainteresirala za očuvanje šume od požara, neplanskih sječa, razumnije korištenje papira, simbol šume u pisanim djelima, kao i filmovima, crtanima… Tako vođeni, učenici su u sljedećem koraku našeg projekta sami predstavili dobivene rezultate svojih zadanih istraživanja po skupinama.
Uslijedio je odlazak na sam teren. Nedaleko Korduševaca, na obroncima Dilj gore smjestila se Gložak šuma. Zahvaljujemo našoj gospođi Rajki Radojčić na svesrdnoj pomoći. Otkrila nam je zašto su u šumi posude sa soli, čemu čisti prolazi na krajevima šume, kako se orijentirati, i koja nas sve stabla okružuju. Vidjeli smo brojne poljoprivredne alate, životinje te biljke. Unutar same šume smo pripovijedali priče čije je mjesto radnje šuma. Grlili smo stabla, prepoznavali teksture kore, učili o gljivama, osluškivali zvukove koje proizvodi šuma te preskakali hrpe lišća od kojeg smo pravili bukete za razred. Sav skupljeni materijal ćemo iskoristiti u radu na božićnim radionicama.
Dio prikupljenih darova šume smo iskoristili pri samom završetku svoga istraživanja. Od prikupljene mente smo napravili čaj koji smo degustirali, slušali smo koja jela mogu nastati od gljiva koje smo pronašli, a znali smo da od ubranog šipka može nastati slastan pekmez poput onoga kojim smo mazali svoje palačinke.
Bogata trpeza je predstavila vrata kroz koja ćemo proći u sljedećoj etapi projekta – šuma je naša hraniteljica koja nam nudi zdravu prehranu.
Do našeg sljedećeg javljanja ne zaboravite na molitvu šume:
Fotografije pogledajte OVDJE