Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
U 2023./2024. školskoj godini odobren nam je školski preventivni program i sufinanciran od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih u iznosu od 1.200 EUR.
Školski preventivni program temeljen je na činjenici da sadržajno iskorišteno slobodno vrijeme kao i poticajno školsko okruženje osnažuju učenikovu osobnost te se na taj način osigurava odrastanje oslobođeno od rizika ovisničkog ponašanja. Edukacija za učenike u našoj školi usmjerena je na samokontrolu, emocionalnu svjesnost, komunikaciju, rješavanje problema u odnosima s drugim ljudima te podupiranje i razvijanje vještina i znanja koje doprinose očuvanju mentalnog zdravlja naših učenika. U provođenje programa uključena su sva tri čimbenika odgojno – obrazovnog procesa, a to su učenici, nastavnici i roditelji. Osnovni cilj je stvaranje poticajnog, sigurnog i suradničkog okruženja u školi te prevencija ovisničkog ponašanja među učenicima osnovnoškolskog uzrasta. Želimo dovesti do smanjenja pojave svih oblika rizičnih ponašanja kod učenika, unaprjeđenje cjelokupnog zdravog razvoja djece te poticanje aktivnog uključivanja njihovih roditelja i nastavnika u provedbu programa. Očekivana postignuća preventivnog programa su: zdrav razvoj učenika, suradnja i nenasilje među učenicima, prevencija ovisnosti i sprječavanje školskog neuspjeha te osnivanje i oprema savjetovališta za učenike i roditelje o navedenoj problematici.
Cilj nam je poboljšati vještinu odupiranja vršnjačkom pritisku, povećati učestalost korištenja aktivnih strategija suočavanja sa stresom, poboljšati komunikaciju između učenika i roditelja i smanjiti pozitivne stavove i očekivanja o korištenju sredstava ovisnosti te očuvati mentalno zdravlje učenika.
Ovim preventivnim programom usmjereni smo na jačanje škola i okružja u kojima djeca, uz obitelj, najviše borave, kako bi (p)ostale zaštitni čimbenici u njihovom mentalnom zdravlju. želimo utjecati na razrednu klimu nizom aktivnosti i radionica, uspostaviti povjerenje i mogućnost otklona možebitnih nesuglasica u razredu, razvijati poticajnu motivaciju i najviše od svega odnos prema školi kao mjestu sigurnosti, mjestu razvoja njihove osobnosti. Potaknut ćemo učenike da se razviju kao osobe bez negativnih interesa, sa željom da vrijeme dijele s drugom osobom, da razvijaju vlastitu osobnost utemeljenu na dobrim odnosima s drugim ljudskim bićima. ŠPP ostvaruje se kroz redovitu nastavu, satove razrednika, školske i razredne projekte, predavanja, radionice s učenicima, edukacijom učitelja, edukacijom roditelja na roditeljskim sastancima te suradnjom s drugim institucijama.