Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Opći cilj projekta jest podizanje razine znanja o kompetencijama za samostalni život, te senzibiliziranje ostalih dionika škole po pitanju problematike socijalne isključenosti koje smo svjedoci posljednjih godina. Specifični ciljevi se odnose na pomoć učenicima u pripremi za samostalni život.
Projekt će se provoditi kroz različite aktivnosti po mjesecima i razredima, kao što su krpanje, šivanje, izrada torbica, ukrasa, vezenje, pečenje kiflica/kolača, izrada cofleka, pletenje, recikliranje papira, kuhanje čajeva, izrada voćnih salata i slastica.
Od projekta se očekuje da će povećati razinu znanja kod učenika o kućanskim poslovima, za samostalno rješavanje i razvijanje kompetencija istih. Nakon provedenih aktivnosti očekuje se i smanjenje situacija u kojima učenici nisu samostalni to socijalne isključenosti, te raspoznavanju potencijalno opasnih situacija, kao i načinu traženja pomoći. Kroz te aktivnosti ćemo usmjeravati svoje učenike da budu samostalniji što će im kasnije doprinijeti i pospješiti njihove kompetencije za zapošljavanje.
U projektu sudjeluju učenici drugih, trećih i četvrtih razreda matične škole.
Aktivnosti pečenja kolača
Zdrave namirnice iz našeg vrta
Pravimo voćnu salatu
Sve uvijek počistimo za sobom
Kukičanje
Projektom su učenici stekli trajna znanja primjenjiva u različitim životnim situacijama u kojima se nađu svakodnevno kako u svom domu, tako i u školi. Ujedno, svoja znanja rado dijele s okolinom.
Kvalitetu projekta utvrdili smo pokazateljima:
-pravovremenost (sve aktivnosti su izvršene na vrijeme),
- pridržavanje proračuna (utrošili smo sva sredstva koja smo dobili namjenski prema planiranom),
- usklađenost s opsegom (svi ciljevi su ostvareni),
- zadovoljstvo korisnika (povratne informacije koje smo redovito primali komunikacijom svih sudionika projekta i na taj način procijenili ostvarenost ishoda i usklađenost s rezultatima),
- komunikacija i suradnja (učinkovita komunikacija i suradnja između članova projektnog tima te svih korisnika projekta, redoviti sastanci i izvještavanja),
- naučeno i kontinuirano poboljšanje (sposobnost škole i tima za nastavak provedbe kroz proširenje aktivnosti i implementaciju u dosadašnji plan.
Škola će nastaviti s primjenom ove izvannastavne aktivnosti jer je ove godine osnažila svoju ulogu na stvaranju osposobljene mladeži te zahvaljujući projektu sada ima oformljenu aktivnost koja je već duže vremena zaboravljena i zanemarena, a prijeko je potrebna. Smatramo da što veći broj učenika treba upoznati s aktivnostima i omogućiti im pristup istima kako kroz postojeće generacije tako i one koje tek dolaze.
Voditeljica projekta
Sanja Bjelobabić