Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 8. do 12. travnja 2019. godine održavaju se drugi Dani medijske pismenosti.
I naša se škola uključila u obilježavanje, a svoje planirane aktivnosti objavili smo na njihovim službenim stranicama. Nakon prijave dobili smo tiskane primjerke knjižica „Djeca i mediji“ i „Slikovnica o medijima“ koje smo podijelili učiteljima. U aktivnostima koje smo proveli sudjelovali su učenici 8. razreda. Pozvali smo policijsku službenicu za prevenciju Policijske uprave brodsko-posavske Irenu Held koja je učenicima održala predavanje Sigurnost djece na internetu. Zatim smo među učenicima proveli anketu o njihovim aktivnostima na internetu. Nakon ankete učenici su u skupinama rješavali dobivene zadatke koje su potom prezentirali ostalima. Na kraju je uslijedio kreativni zadatak – izrada bedževa s porukama o sigurnosti na internetu. Učenici su zajedno sa svojim nastavnicama, organizatoricama i voditeljicama ovih aktivnosti, Slavicom Čugura Vukovarac i Blankom Jakobović, napravili izložbu svojih radova u prostoru naše školske knjižnice. I učenici i nastavnice iskazali su svoje zadovoljstvo uspješno provedenim aktivnostima. Ostvarili smo svoj cilj, naglasili smo važnost medijske pismenosti, utvrdili pozitivne i negativne strane interneta, istaknuli pravila za sigurnost djece na internetu i kako se zaštititi od elektroničkog nasilja.
S. L.
DANI MEDIJSKE PISMENOSTI
Na satu razrednika obilježili smo Dane medijske pismenosti. Utvrdili smo pozitivne i negativne strane interneta, istaknuli pravila za sigurnost na internetu i kako se zaštititi od elektroničkog nasilja. Ispunili smo i anketu Izazovi interneta i društvenih mreža. Učenici većinom dnevno provode 3-4 sata na internetu, zabrinjavajuće je da 17% učenika provodi više od 5 sati. Najčešće su na društvenim mrežama i YouTubeu, „surfaju“ većinom preko mobitela. Omiljena društvena mreža im je Instagram. Učenici rijetko prihvaćaju zahtjeve za prijateljstvom od nepoznatih ljudi. Većina ih nikada nije bila žrtva maltretiranja, niti su ikada maltretirali druge. Roditelji uglavnom znaju većinu stvari koje oni rade na internetu. Ponekad objavljuju svoje fotografije na Instagramu. Rijetko se uspoređuju s popularnim osobama i smatraju da nisu popularni oni koji imaju što više pratitelja.