Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Vlada Republike Hrvatske proglasila je 2021. Godinom čitanja. Bilo je to uslijed pandemije kada su bile smanjene mogućnosti organizacije i sudjelovanja u različitim kulturnim događajima i upravo je čitanje moglo doći u prvi plan. Čitanje utječe na poboljšanje kvalitete života pojedinca i društva i zato je potrebno raditi na poticanju čitanja u vlastitom domu i u školi. Važna je uloga učitelja koji promiče vrijednost čitanja i knjige među svojim učenicima, ali da bismo uspjeli motivirati učenike za čitanje, važno je i roditeljima osvijestiti važnost čitanja. Dijete se treba često susretati s knjigom, odlaziti u knjižnicu, tako razvija naviku i potrebu za čitanjem.
Nakon primljene obavijesti, na izvannastavnoj aktivnosti (novinarska družina), odlučila sam zajedno sa svojim novinarkama osmisliti i provesti različite aktivnosti kojima bismo potaknule učenike naše škole na čitanje. Odlučile smo osmisliti lektiru na drugačiji način i tako pokazati učenicima da sat lektire može biti zabavan. Poslužile smo se Tik-Tokom, popularnom aplikacijom među mladima, učenice su osmislile stihove koje izgovaraju likovi iz bajke Šuma Striborova, popratile ih plesom i glazbom i tako stvorili zanimljiv video uradak. Odabrale smo upravo bajku Ivane Brlić-Mažuranić jer se u mjesecu travnju u našem gradu obilježavaju dani „U svijetu bajki Ivane Brlić-Mažuranić“. Također smo u mjesecu travnju pozvale učenike 6. razreda na natječaj – Snimi ulomak iz najdraže Ivanine bajke kako bi potaknuli učenike da pročitaju cijelu bajku, izrađivali smo na satu Hrvatskog jezika lutke na štapu iz Ivaninih bajki koje su na maloj pozornici oživili učenici. Povjerenstvo je nakon poslušanih radova odabralo rad učenice Marije Nujić koja je snimila ulomak Šume Striborove, a maštovite lutke smo izložili u prostoru naše knjižnice. Radove smo predstavile ostalim učenicima 6. razreda u vremenu ove manifestacije.
Razmišljale smo na koje sve načine možemo potaknuti učenike da zavole i uživaju u čitanju. Učenice su napravile intervju s pedagoginjom naše škole o važnosti čitanja, ispitale smo učitelje koja im je omiljena knjiga iz djetinjstva. Organizirale smo natječaj Uhvaćeni u čitanju, učenici su snimali fotografije u kojim sve prilikama možemo čitati. Organizirali smo u knjižnici radionicu Izrada straničnika s mudrim citatima o važnosti čitanja. Učenice su napravile popis knjiga koje svi moraju pročitati do 13. godine. Svoje radove izložile smo na panou u školskoj knjižnici. I za kraj snimile smo radijsku emisiju Čitajmo da ne ostanemo bez riječi. Imale smo još puno dobrih ideja, ali su nas ograničile epidemiološke mjere, odnosno nemogućnost okupljanja učenika u zajedničkom prostoru. Odlučile smo nastaviti ovaj projekt i osmišljavati zanimljive aktivnosti i dalje jer smatramo da je čitanje izuzetno važno za naš razvoj i napredak u školi i životu.
Blanka Jakobović, voditeljica novinarske družine