Matična škola
1. | 8.00 - 8.45 |
2. | 8.50 - 9.35 |
3. | 9.50 - 10.35 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.40 - 12.25 |
6. | 12.30- 13.15 |
7. | 13.20 - 14.05 |
8. | 14.10 - 14.55 |
9. | 15.00 - 15.45 |
10. | 15.50 - 16.35 |
11. | 16.40 - 17.25 |
12. | 17.30 - 18.15 |
Područna škola - Vranovci
1.smjena | |
1. | 7.50 - 8.35 |
2. | 8.40 - 9.25 |
3. | 9.40 - 10.25 |
4. | 10.40 - 11.25 |
5. | 11.30 - 12.15 |
6. |
12.20 - 13.05 |
7./0.sat | 13.10 - 13.55 |
2.smjena | |
1. | 14.00 - 14.45 |
2. | 14.50 - 15.35 |
3. | 15.50 - 16.35 |
4. | 16.40 - 17.25 |
5. | 17.30 - 18.15 |
6. | 18.20 - 19.05 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Naša škola provodi aktivnosti u sklopu Erasmus + projekta Raznolikost je začin života sa školama partnerima iz Rumunjske, Poljske i Portugala. Projekt se temelji na prihvaćanju i uvažavanju kulturoloških različitosti, poticanju jednakosti i kreativnosti te razvoju tolerancije među mladima.
26. ožujka održana je videokonferencija na kojoj je našu školu predstavljao 6. f razred, PŠ Vranovci. Zadatak je bio predstaviti posebnosti svoje države i upoznati posebnosti zemalja sudionica. Predstavljanje je pripremljeno uz pomoć alata Padlet. Jezik sporazumijevanja je bio engleski. Svaki je razred prema zadanim smjernicama predstavljao svoju zemlju video uratkom, prezentacijom, filmom, tv-spotom ili tekstualnim opisom uz pomoć mape na kojoj su bila označena mjesta koja učenici preporučuju posjetiteljima. Videokonferenciju su započeli učenici iz Poljske predstavljajući svoju zemlju. Sljedeći smo bili mi. Predstavljalo nas je šest učenika. Izlaganje smo započeli pozdravom svim sudionicima i filmom o našoj školi. U filmu su istaknute sve projektne aktivnosti koje provodimo tijekom školske godine. Uslijedilo je putovanje Hrvatskom. Započeli smo ga čarobnim mjestom u našoj neposrednoj blizini. Odlutali smo u Šumu Striborovu. Put iz šume odveo nas je do Adrenalinskoga parka Duboka. Jako smo ogladnjeli te smo otputovali do Osijeka gdje smo uz pomoć prezentacije upoznali regionalnu kuhinju Hrvatske . Mladima smo pokazali mjesta gdje se možemo opustiti, zabaviti i nešto novo naučiti. Virtualno smo posjetili Krapinu i jedinstveni Muzej krapinskoga neandertalca. Bogatu hrvatsku prošlost prikazali smo posjetom pulskoj Areni, gradu Šibeniku, Dioklecijanovoj palači i Dubrovačkim zidinama. Na listi UNESCO-a mnogo je hrvatske nematerijalne kulturne baštine. Otputovali smo u Sinj na vitešku igru Sinjsku alku. Izlaganje smo završili video-spotom Hrvatske turističke zajednice postavljenim na glavni grad Republike Hrvatske – Zagreb. Kroz prirodne ljepote, bogatu kulturnu baštinu, gastronomsku ponudu i mjesta za zabavu i opuštanje proveli su nas poznati hrvatski sportaši i umjetnici. Videokonferencija je završila Kahoot- kvizom koji su pripremili učenici iz Poljske. Na našu veliku radost učenici 6. f pobjednici su kviza.
Bilo je zanimljivo, zabavno i poučno. Upoznali smo učenike iz drugih zemalja. Veselimo se novom virtualnom susretu.
http://padlet.com/justynaczyz29/8clxweny8fmi5n3g
Nastavnica Slavica Čugura
Ostale fotografije možete pogledati na opširnije.