2023-03-15 18:07:04 Inkluzivna učionica budućnosti Strategija suradničkoga učenja „Puzle“ slagalica (Jigsaw metoda) u 6.d i 6.b razredu Bavili smo se početcima hrvatske pismenosti, zadatak učenika bio je objasniti: Zašto je hrvatska pismenost trojezična i tropismena? Koji su najznačajniji spomenici na trima pismima? Zašto je važna Bašćanska ploča? Što donosi Gutenbergov izum? Učenici su podijeljeni u osnovne grupe (4 učenika), svakom učeniku dodjeljuje se unutar grupe slovo (A, B, C, D), a učenici unutar grupe dijele uloge (organizator, vizualni urednik, mjerač vremena, govornik). Učenicima su predstavljena pitanja /zadaci. Nakon što se učenik upozna sa svojim pitanjem/zadatkom, razmisli o njemu, odlazi u ekspertnu grupu, raspravlja o temi, dijeli svoje mišljenje i ideje, bilježi svoje ideje. Učenici se vraćaju u svoju osnovnu grupu, podučavaju ostale u grupi i izrađuju kreativnu prezentaciju na temelju informacija. Učenički dojmovi nakon rada: „Danas je bilo zanimljivo na satu meni i mojoj grupi jer smo naučili puno o hrvatskoj povijesti. Svidio mi se grupni rad jer su svi sudjelovali i zajedno radili. Meni su najbolje bile podijeljene uloge.“ „Ovaj sat u grupama je bio zanimljiv. Svi smo radili u opuštenoj atmosferi. Sve smo mogli dogovoriti te smo lijepo surađivali.“ „Današnja dva sata su mi se jako svidjela, volim povijest i jako volim rad u skupinama.“ „Jako sam zadovoljan s ovim satom jer je bilo zanimljivo i dosta smo sami naučili i sa svojim timovima jer su svi sve radili.“ Blanka Jakobović |
Osnovna škola "Bogoslav Šulek" Slavonski Brod |