2023-03-21 13:45:58 Inkluzivna učionica budućnosti Primjena strategije suradničkog učenja „Puzle“ slagalica (Jigsaw metoda) u 8.D razredu Zadatak učenika na nastavi povijesti bio je proučiti stanje u poslijeratnom svijetu i društvene pokrete u drugoj polovici XX.st. i pokušati pronaći odgovore na sljedeća pitanja: Što je UN?; Koji dokument UN-a govori o ljudskim pravima?; Tko su bili borci za prava Afroamerikanaca?; Koje su razlike u društvenom uređenju između zapadnog i istočnog bloka? Učenici su podijeljeni u osnovne grupe, a svakom učeniku dodjeljuje se unutar grupe broj (1, 2, 3, 4 ili 5). Učenici unutar grupe dijele uloge (organizator, vizualni urednik, mjerač vremena, govornik). Učenicima su predstavljena pitanja i zadaci, a nakon toga su unutar ekspertne grupe koju čine učenici s istim brojem kroz rad na tekstu i razgovor pronašli odgovore na postavljena pitanja. Nakon ovog dijela rada učenici su se vratili u osnovne skupine i ostale članove skupine upoznali sa saznanjima. Nakon toga učenici su zajednički predstavili informacije u obliku umne mape koju su predstavili ostalim skupinama. Krunoslav Samardžić, prof |
Osnovna škola "Bogoslav Šulek" Slavonski Brod |